Tel: 06 - 151 548 27 info@pedio.nl

Maak van je website je beste medewerker

Website optimalisatie

Tegenwoordig heeft bijna iedere organisatie wel een website, maar een optimale website is een ander verhaal. Hoe is dat bij jullie? Weet jij hoe jullie website het doet qua resultaten? Bereik je je klanten optimaal? Hoeveel bezoekers je hebt? Hoe mensen op je website komen? Of hij technisch goed in elkaar zit? Hier geef ik je antwoord op!

De ontwikkelingen op het internet gaan snel. Er is technisch meer mogelijk, er zijn meer middelen en de concurrentie neemt toe. En dus wordt er meer verwacht door internetgebruikers en zoekmachines. Daarom is een simpele en standaard website niet meer genoeg. Dit hoeft zeker geen probleem te zijn. Sterker nog: het is een hele mooie kans!

De zoektocht van mensen begint online. En tegenwoordig eindigen ze daar vaak ook. Dit zijn heel veel potentiële klanten. Het zou natuurlijk mooi zijn als deze potentiële klanten op jouw website terechtkomen. En ze vervolgens doen wat jij graag wilt. Als je een optimale website ontwikkeld, wordt dit je beste werknemer. Hij verkoopt, informeert klanten en laat jou en je collega’s beter functioneren. 

Wat levert een optimale website op?

}

Tijdsbesparing

Bespaar kostbare tijd die je anders zou besteden aan middelen die niet werken. Je website en haar data vertelt je precies wat goed werk en wat niet.

Meer resultaat

Je segmenteert beter en levert gerichte boodschappen die aansluiten bij behoeften en interesses. Je krijgt (veel) meer resultaat voor je tijd en energie.

U

Conversie

Een optimale website zorgt ervoor dat je naast informatie ook resultaat boekt. Je verkoopt meer producten of krijgt meer aanvragen voor de dienstverlening die je aanbied. 

Kostenbesparing

Je krijgt inzicht in de effectiviteit van je marketinginspanningen en zet je budget efficiënter in. Je investeert in de kanalen en campagnes die echt rendement opleveren en voorkomt verspilling van middelen, geld en tijd.

Doelgerichte website

Je krijgt een diepgaand inzicht in het gedrag, de behoeften en de voorkeuren van je klanten. Je segmenteert beter en levert gerichte boodschappen die aansluiten bij behoeften en interesses. Je klanten worden meer tevreden, betrokken, loyaal en geven meer uit.

Concurrentievoordeel

Het geeft je een voorsprong op je concurrenten. Je identificeert trends, ontdekt nieuwe kansen en optimaliseert je marketingstrategie om de concurrentie voor te blijven.

Hoe ziet het proces eruit?

Ik ga je voorzien van een volledige website analyse. Op basis van de kennismaking en analyse presenteer ik je de uitslagen en mijn advies. Aan de hand van deze gegevens gaan we bespreken hoe we jullie doelen zo snel en optimaal mogelijk gaan behalen. 

Kennismaken

Mijn aanpak begint met een kenninsmakingsgesprek. Waarin we doelen, wensen en strategie inzichtelijk maken (sessie 1).

Analyseren

Vervolgens ga ik bezig met een volledige analyse van de website. Ik verzamel, verwerk en organiseer de huidige gegevens. Hierbij neem ik ook de concurrentie ook mee. Zodat je een duidelijk beeld krijgt van klantbehoefte, de huidige middelen en de marktpositie. 

Presentatie analyse

De uitkomsten van de analyse bespreken we. We bekijken de data en vergelijken dit met je doelen. Het vormt belangrijke input voor strategie en uitvoering. Je ontdekt hoe de website technisch in elkaar zit en hoe deze gevonden wordt. Welke kanalen goed werken als input en welke marktpositie je hebt. Ook ontvang je mijn advies voor optimalisatie. We bepalen de planning en de aanpak. 

Uitvoering en rapportage

Vervolgens gaan we aan de slag met de uitkomsten. Misschien is het slim om een middel toe te voegen of te optimaliseren. Of dient de website nog wat aanpassingen te hebben. Ik adviseer, jullie bepalen wat en door wie er wat gedaan wordt. Jullie kunnen zelf aan de slag of de uitvoering door mij en mijn specialisten laten uitvoeren. Ook ontwikkel ik een persoonlijke rapportage die gemakkelijk te begrijpen is en waardevolle inzichten biedt. Het geeft inzicht in hoeverre je inspanningen resultaten opleveren. En waar de grootste kansen liggen.

Investering website-optimalisatie

Quickscan

Als je nog niet zeker bent van de potentie of mogelijkheden, kun je eerst een quickscan laten uitvoeren. Aan de hand van deze scan kunnen we vervolgstappen bepalen.

99

Eenmalig

  • Kennismaking
  • Bespreken: doelen, project, werkwijzen, huidige middelen
  • Strategie bepalen

149

Per maand

  • Plan van aanpak
  • Projectmanagement
  • Instellen datapunten en koppelingen website
  • Ontwikkeling persoonlijke rapportage (dashboard, ondersteuning en adviezen)
  • Uitvoering taken optimalisatie

Persoonlijk voorstel

Vul het formulier in om een gratis kennismakingsgesprek aan te vragen. In dit gesprek bespreken we het traject, wensen en verzoeken. Verder laat ik zien hoe een planning en rapportage eruitziet. Op basis van deze kennismaking maak ik een persoonlijk voorstel en gaan we voor de mooiste resultaten.

13 + 9 =

Contactgegevens

Hallo, mijn naam is Maikel Velt. Eigenaar van Pedio. Samen met mijn partners zorg ik voor een optimale websites en campagnes op het gebied van online marketing, communicatie en vormgeving. Met meetbare en maximale resultaten. Hulp nodig? Neem dan contact met me op via onderstaande gegevens.

Wil je meer weten over mij en mijn ervaring kijk dan op mijn LinkedIN-pagina. Let's connect!