Tel: 06 - 151 548 27 info@pedio.nl

Met het groeiplan leveren we een uitgebreid adviesplan op. In dit plan staat een strategie gekoppeld aan effectieve marketing en communicatie (middelen en werkzaamheden). Dit baseren we op een uitgebreide analyse en veel data. Deze data zetten we om in inzichten en de optimale strategie.

De analyse bevat enorm veel waardevolle informatie. Informatie over de markt, de doelgroep, de meeste effectieve middelen en de beste inhoud. Hét uitgangspunt voor jullie marketing en communicatie voor de komende jaren. Het brengt namelijk in kaart waar jullie doelgroep behoefte aan heeft. En hier spelen we optimaal op in.

 

van analyse naar resultaat

Uitvoering strategie

Data-inzichten leveren veel winst op bij ieder marketing- en communicatiemiddel. En dus je hele organisatie: in zowel tijd, energie als geld. Werkzaamheden en middelen zijn een heel stuk effectiever omdat ze aansluiten op waar de doelgroep om vraagt. Ze zijn gericht op middelen die aantoonbaar resultaat opleveren.

De groei-analyse gebruiken we voor:

  • Content en wepagina’s – je informatie, structuur, website-informatie en contentstrategie. Een website die vindbaar is en inspeelt op wat er scoort en waar behoefte aan is. Meer resultaat met je content en website.
  • Social media – je content opdelen in verschillende berichten voor social media, berichten en video’s maken die inspelen op wat je doelgroep wil zien, betere aansluiting op je volgers, effectieve berichten.
  • Mailings – die aansluiten op je content en social media. Ook hier weer meer resultaat en een betere aansluiting op je doelgroep.
  • Product- en dienstenaanbod – in de data ontdek je waar je doelgroep behoefte aan heeft, gebruik dit om je aanbod te verbeteren en/of uit te breiden. De kans op slagen is enorm.
  • Offline middelen – ook levert data inzicht op je offline werkzaamheden. Ontwikkel papiermateriaal op de behoefte. Sluit offline en online optimaal op elkaar aan. Geen verspillingen meer, maar leveren waar om gevraagd wordt.
  • Advertenties – Adverteren op de behoefte. Geen ‘op hoop van zegen’ meer. Geen verspilde advertenties en kosten. Gelijk naar resultaat en dit continu verbeteren met behulp van data.

Voor wat betreft deze middelen: hierover adviseren we, maar ook de uitvoering verzorgen we. Dit is een eigen keuze. Door de middelen verder meetbaar te maken houden we de resultaten bij. Zodat we ook dit weer kunnen optimaliseren en we een contante groei realiseren.

De uitvoering stellen we in overleg met jullie op. We bepalen hoe groot het project wordt, welke taken wel en niet gedaan worden, wie de taken uitvoert, hoe we de taken uitvoeren en in welk tijdspad dit het beste past. Zo gaan jullie van analyse naar duurzaam en optimaal resultaat!

Optimale verbetering en resultaat

Data zorgt ervoor dat je inspeelt op de behoefte van je doelgroep. Dit levert gelijk resultaat. Daarnaast weet je als organisate door het meten van data precies en altijd waar je aan toe bent. Of je effectief bezig bent en of je blijvend positieve resultaten boekt.

Dit is het einde van verspilling van tijd, geld, energie en werkzaamheden.

Wat zijn dan de optimale resultaten?

  1. Meer omzet
  2. Meer (en betere) bezoekers
  3. Beter vindbaar voor klanten
  4. Efficiënte werkzaamheden
  5. Effectieve marketingmiddelen
  6. Diepgaande doelgroepkennis
  7. Strategie op basis van klantgedrag

Contactgegevens

Hallo, mijn naam is Maikel Velt. Eigenaar van Pedio en online strateeg en analist. Samen met mijn team zorg ik voor een optimaal advies en/of uitvoering op het gebied van (online) marketing, communicatie en vormgeving. Met meetbare en maximale resultaten. Hulp nodig? Neem dan contact met me op via onderstaande gegevens.

Wil je meer weten over mij en mijn ervaring kijk dan op mijn LinkedIN-pagina. Let’s connect!